У кошику немає товарів.

Економте
  • Доставка по Україні без передплати
  • 14-денна гарантія повернення грошей
  • Вигідні умови кредитування

Повернення та обмін

Повернення товарів

14 днів на роздуми!

Якщо з якихось причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути нам товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші!

УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Гарантія на товар дійсна тільки при наявності гарантійного талону, який повинен бути заповнений належним чином із зазначенням найменування товару та іншої інформації про товар (при наявності), дати продажу, ПІБ та підпису покупця, строку гарантії, підпису та печатки Компанії. Не допускається наявність виправлень та слідів коригування інформації в гарантійному талоні.

2. Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії.

3. Пересилка товару до Компанії здійснюється коштом покупця (дивись процедуру здійснення гарантії (повернення).

4. Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, які вказані в інструкції з експлуатації, а також у випадках:

  • якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або є очевидною спроба самостійного ремонту;
  • якщо були виявлені самостійні зміни конструкції або схем виробу, або коли товар чи його частка експлуатуються не за призначенням або в непередбачених умовах.

5. Гарантія не поширюється на такі несправності:

  • механічні пошкодження та пошкодження від води або вологого середовища застосування;
  • пошкодження від потрапляння в середину товару механічних предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин;
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (вогонь, підтоплення, тощо);
  • пошкодження, які викликані невідповідністю державним стандартам систем електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу та інших пристроїв, які працюють та підключаються до виробу;
  • пошкодження від аварій в електромережі;
  • пошкодження від використання сумісно з нестандартними та саморобними пристроями.

 

ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:

  • товар у оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек,квитанція) - документ, який підтверджує факт придбання товару;
  • рахунок-замовлення,
  • листок-повернення, який повинен бути заповнений належним чином (можете завантажити його тут);
  • повний комплект технічної документації (інструкція по експлуатації,гарантійний талон на товар, тощо).

2. Зазначений комплект матеріалів та документів покупець повинен надіслати Компанії за адресою: ТОВ «Студіо Модерна», а/с № 1, м. Київ, 05300.

3. Посилки приймаються Компанією виключно за формою поштового відправлення 116 (проста посилка без післяплати). Посилки відправлені на умовах післяплати та із застосуванням інших форм поштових відправлень не будуть прийматись Компанією.

4. В разі якщо покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад грошові кошти то вони будуть надіслані на поштову адресу Покупця впродовж 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу).

5. В разі якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, то новий товар буде надісланий Покупцю без післяплати поштою впродовж 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу).

6. Після звернення клієнта за гарантійним обслуговуванням, спеціалісти Компанії, згідно до п. 12 ст. 14 та п. 4 ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів ”, проведуть експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків та причин їх появлення. Якщо всі положення цього гарантійного талону виконуються, клієнту буде запропоновано гарантійне обслуговування. Якщо гарантійний ремонт не може бути проведений в стандартний термін, клієнту пропонується обмін товару або повернення грошей, відповідно до вимог чинного законодавства України.

7. Доставка товару у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок.

9. З приводу запитань щодо товару та гарантійних зобов’язань Покупець може звернутись до Компанії за телефоном : (044)492-81-05 ; 0-800-505-202 - безкоштовно для стаціонарних телефонів по Україні та для телефонів мобільних операторів України.

11. Будемо щиро вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи Компанії та її товарів.

Згідно з українським законодавством НЕ підлягають поверненню / обміну:

  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні товари
  • зубні щітки
  • апарати для гоління
  • гребінці, масажні щітки
  • рукавички
  • тюлегардинні та мереживні полотна
  • білизна натільна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння